هدف: پایین آوردن رتبه سایت هایی که دارای محتوای بی کیفیت هستند. الگوریتم گوگل پاندا برای رتبه دادن به کیفیت محتوای صفحات وب استفاده میشود و رتبۀ سایت هایی با محتوای کم کیفیت، کم مقدار و اسپم را پایین میاورد.
در ابتدا، پاندا به عنوان یک فیلتر بود و نه جزئی از الگوریتم مرکزی گوگل. اما از ژانویه سال 2016 در الگوریتم رنکینگ گوگل گنجانده شده است. البته این بدان معنا نیست که پاندا در نتایج جستجو به صورت لحظه ای اعمال شده است؛ اما بدان معناست که هم فیلتر شدن توسط پاندا و هم رد شدن از فیلتر و پاندا، بسیار سریعتر از قبل انجام میشود.
هشدارهای پیشگیرانه برای پاندا
منبع:palet.academy
درباره این سایت