فرض کنید به‌ تازگی وارد کسب و کار جدیدی شده‌اید و به تولید محصولی منحصر به فرد می‌پردازید. قطعاً به کیفیت بالای محصول تولیدی خود می‌نازید و از آن لذت می‌برید؛ اما آیا این کیفیت بالای محصول شما به تنهایی می‌تواند نام محصول و برند شما را تبدیل به نقل و نبات گفتگوی مردم در دورهمی‌ها و مهمانی‌ها کند؟ معلومه که نه! برای همین سؤال بعدی که در ذهنتان به وجود می‌آید این است که چگونه محصول خود را در همه جای شهر و کشور به بهترین شکل تبلیغ کنید و مجالی برای دیگر رقبایتان باقی نگذارید؟

این موضوع در رابطه با همه‌ی انواع کسب و کارهایی که امروزه وجود دارند صدق می‌کند. تولید محتوای ویدئویی نیز که چند سالی است رشد چشمگیری بین صاحبان کسب و کارهای آنلاین پیدا کرده است که از این قائده مستثنا نیست. اگر شما جزو افرادی هستید که به تازگی وارد این حرفه شده‌اید، ممکن است با تلاش و وسواس خاصی مشغول به آماده سازی یک ویدئوی عالی باشید؛ اما حواستان باشد که این تازه ابتدای ماجرا است و در قدم بعدی باید کاری کنید که ویدیو شما آن هم در وب‌سایت خودتان به راحتی در دسترس دیگران و بازار هدفتان قرار بگیرد. برای همین باید با اصول و فنون شیوه تبلیغات و بهینه کردن ویدئو آشنا باشید تا به وسیله‌ی آن بتوانید گوی رقابت را از حریفانتان قاپیده و در صدر نتایج پیشنهادات موتورهای جستجو قرار بگیرید.

منبع:کاویمو


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

mri-sono24 اقام امام رضا(ع) درمان زخم بستر ، زخم پای دیابتی ، در منزل : 09122127505 Jesse همه چی موجوده مفهومی ترین سوالات طراح و توسعه دهنده سیستم های مدیریت محتوا با وردپرس پگاه آهنگ دل نوشته های من سانترال پاناسونیک و تلفن های بی سیم پاناسونیک - آریا تل