برای اینکه بتوانیم در جذب مخاطب در فضای آنلاین موفق باشیم، باید رویکردی هوشمندانه در مورد تولید محتوا داشته باشیم، چالش بزرگ پیش روی بازاریابان محتوایی (Content Marketers) و بلاگرها، تولید محتوا به شکلی ست که هم برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد و هم همان چیزی باشد که مخاطبان در فضای آنلاین دنبال آن می گردند.

 

Ú©Ùی رایتینگ چیست؟ Ú©Ùی رایتر کیست؟

بنابراین یک نوشته برای جذب مخاطب در فضای آنلاین می بایست دو هدف عمده را دنبال کند. اول اینکه در دید و دسترس مخاطبانمان قرار بگیرد و دوم اینکه می بایست مشکل خاص آنها را حل کند.

اما بازاریابان محتوایی و بلاگرها چگونه می توانند چنین نوشته ای تولید کنند؟ چطور می توان محتوایی تولید کرد که هم رتبه خوبی در نتایج جستجوی گوکل داشته باشد و هم برای مخاطبان ترغیب کننده باشد؟ پاسخ به این سوالات در یک عبارت خلاصه می شود ” سئو کپی رایتینگ .

منبع:doomansoltani.com


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

whosoever puts his trust in Allâh then Allâh will suffice him چاپ و تبلیغات Isaac فرزند آسمان ماساژدرمانی پوشه کدهای پایتون باغ کاغذی جدیدترین سوالات اتوماسیون صنعتی فنی حرفه ای فروشگاه جهان کالا