هدف: تأمین نتایج جستجوی مرتبط بیشتر؛ با درک عمیق تر مفهوم کوئری ها.
این یک تغییر بزرگ در الگوریتم گوگل است که باید بتواند با تفسیر کوئری های جستجو (مخصوصاً کوئری های بلند و محاوره ای)، جدای از کلمات کلیدی داخل کوئری، نتایج جستجویی فراهم کند که تطابق بیشتری با نیت جستجوکننده داشته باشد.
با اینکه اهمیت کلمات کلیدی داخل کوئری رفته رفته بیشتر میشود، اما این آپدیت میخواهد به معنا و مفهوم کل کوئری، قدرت بیشتری بدهد. استفاده از مترادف ها هم توسط Hummingbird بهینه تر شده است. در واقع به جای اینکه نتایج جستجویی لیست شوند که دقیقاً دارای همان کلمه کلیدی هستند که داخل کوئری هم هست، گوگل نتایجی را که به موضوع و زمینه اصلی کوئری مرتبط تر باشند را بیشتر نشان میدهد و دیگر ااماً این نتایج در داخلشان کلمه کلیدی که داخل کوئری هم هست را ندارند.
از موارد زیر دوری کنید:
منبع:palet.academy
درباره این سایت